torsdag 31 januari 2013

Vinnarna i 500 besökare Giveaway!

I tisdags var det sista dagen att vara med i min giveaway och jag måste säga att det här har överstigit alla mina förväntningar. Inte mindre än 58 mail har trillat ner i min inkorg under den här veckan som gått och ni har förgyllt alla mina dagar med tips på alla möjliga olika lack. Jag har aldrig kollat på så många swatches på en gång tidigare. Människorna på Google måste ju tro att jag har blivit galen.

Jag har försökt sammanställa era favoritlack för att hitta det allra populäraste men det var inte enkelt vill jag lova. Ni gillar ju så många olika lack. Men det visade sig i alla fall, kanske inte jätteöverraskande, att de lack som ändå var mest populära hos er var:

Chanel - Peridot
Isadora - Polar Nights
H&M - Lady Luck
Nubar - Reclaim

Sen så måste jag bara säga WOW! Jag startade den min giveaway för att fira 500 unika besökare och sedan dess har min statistik skjutit i höjden. På Bloglovin har jag fått en massa nya följare och mina unika besökare är nu uppe i nästan 800 vilket är helt sjukt! Så tack alla som har hjälpt mig med detta. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är över att ni uppskattar min blogg och det jag gör. Ni är underbara varenda en av er!

Ska vi gå vidare till det som alla väntar på? Vem har vunnit de båda paketen? Innan jag avslöjar det så vill jag kort förklara hur jag har valt ut vinnaren. Jag gjorde det enkelt för mig och tog hjälp av random.org. Den valde en siffra och jag räknade sedan utifrån när era mail kom in där nummer 1 var första mailet och nummer 58 det sista. Så vidare till vinnarna.

Vinnaren av första priset (valfritt paket med lack) var:



Precis som du önskade så är följande paket ditt.


Vinnaren av andra priset är:



Du vann också det paketet som du önskade dig.


STORT grattis till er båda två! Jag ska skicka iväg era vinster så fort jag bara kan. Sen vill jag tacka er allihopa för att ni har varit med och deltagit, egentligen hade jag velat skicka nagellack till varenda en av er! Ni är som sagt underbara!

5 kommentarer:

  1. Grattis till de båda vinnarna! :D
    Och grattis till dig som fått ännu fler besökare! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Som sagt väldigt roligt att min blogg uppskattas!

      Radera
  2. Tack såååå oerhört mycket! Jag är såå glad att jag vann och just det paket jag ville ha. En suverän giveaway. Kul att det här genererat fler följare och besökare till din fina blogg. :-)

    SvaraRadera
  3. Woohooooo så himla kul att vinna! Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  4. WOOP WOOP! :D Grattis till er alla tre ;)

    SvaraRadera