måndag 21 januari 2013

500 besökare Giveaway!

Bloggen och mitt alterego Nailmanic föddes på riktigt den 9:e november 2012. Det var då bloggen publicerades även om förarbetet hade pågått långt innan dess. Sedan den dagen har jag lärt mig mer om min hobby än vad jag trodde var möjligt, jag har hittat nya fantastiskt bloggar från hela världen och "lärt känna" några av de trevligaste tjejerna som finns. Allt på grund av mitt intresse för nagellack. Hur häftigt är inte det?

Tanken när jag startade bloggen var att jag ville ha en giveaway för er läsare när jag hade kommit upp i 500 unika besökare. Inte trodde jag att det skulle gå så här fort! Men sagt är sagt, eller ja tänkt är tänkt och nu är bloggen faktiskt uppe i just 500 unika besökare och enligt mitt statistikprogram så har jag ca 65 % återkommande besökare vilket betyder att 325 personer har tittat in på min blogg mer än en gång. Jag blir så otroligt glad av de här siffrorna och vill fira dem med er helt enkelt.

Så tanken med denna giveaway är följande, jag har plockat ihop två vinstpaket där du har chansen att vinna några av mina favoritlack. Det ena består av tre glitterlack och det andra av tre holografiska lack. Paketen är följande:

Paket 1 - Glitter

China Glaze - Pom Pom, Water You Waiting For & Ring in the Red 
Paket 2 - Holografiskt

Color Club - Worth the Risque, Wild at Heart & Revvvolution

Regler för att delta:
Skicka ett mail till nailmanic@gmail.com där du besvarar följande frågor:
1. Vilka är dina tre favoritnagellack och varför?
2. Om du vann, vilket paket skulle du helst vilja ha?
3. Vilken mail kan jag nå dig på?

Bonus: Jag vill inte tvinga någon att länka till min giveaway men blir självklart glad om du skulle vilja göra det. Så jag tänker så här: Om du länkar (på blogg, twitter, facebook etc.), skicka med en länk i ditt mail där jag kan se att du har länkat till min blogg och om du sedan vinner så skickar jag med ett fint extra lack som tack. Tänk bara på att göra länkningen public så att jag kan se att du har länkat.

Du kan skicka in ditt bidrag till och med tisdagen den 29 januari, sedan kommer jag att välja två vinnare (en etta och en tvåa) med hjälp av random.org. Den som kommer etta får det paket som den skrev att den ville ha och tvåan får det som blir över. Det finns ett fint extra tack-lack vid länkning för båda vinnarna. Jag kommer att maila vinnarna någon gång under torsdagen den 31 januari och de har 24 timmar på sig att svara, annars dras nya vinnare. OBS! Tävlingen är enbart öppen nationellt.

Okej, hänger ni med? Då kör vi! Jag ser fram emot era mail!

25 kommentarer:

  1. Så där, då har jag dragit iväg ett mejl o hoppas på tur, dock ändrades teckensnittet mitt i hehe, så du får ha överseende med det :) Underbar Giveaway och grattis till besökarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kan inte beskriva hur kul jag tycker det är att bloggen har fått en sådan genomslagskraft. Olika teckensnitt gör mig absolut ingenting :) Det viktigaste är att din mailadress finns med och det ser jag ju att den gör.

      Radera
  2. Så nu är även jag med och tävlar! Har nyss skickat ett mail till dig!
    Suverän giveaway så det är klart jag vill vara med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du tycker att det är en bra giveaway. Jag tänkte igenom lacken noga innan jag plockade ihop paketen och de är alla lack som jag själv älskar :D

      Radera
  3. Tack Elin för en roligt tävling! Hoppas på tur och lycka till allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle ju vilja ge er lack allihopa för det är ju ni som gör att det är så kul att blogga :)

      Radera
  4. Jag är också med och tävlar! :D Tack för tävlingen! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så lite så! Tycker bara att det är roligt och det är verkligen kul att läsa igenom allas svar :D

      Radera
  5. På första frågan, menar du vilket nagellack som helst då eller dem på bilderna? :)

    SvaraRadera
  6. I´m in! Mailat dig, och länkat i bloggen :-)

    SvaraRadera
  7. Mailat, länkat på fb och följer dig :). Tack för möjligheten att vinna fina lack :P.

    SvaraRadera
  8. Åh vad jag tycker det är kul med giveaways! Inte bara för chansen att vinna en massa fina grejer, utan för att man brukar hitta bloggar. Utan den här giveawayen hade det tagit ett långt tag för mig att hitta din blogg, men nu slapp jag väntan! :D Dessutom passade jag på att vara med i tävlingen också ;)

    SvaraRadera
  9. Nu har jag också mailat in mitt bidrag :)
    Riktigt grym giveaway och jag hoppas att jag lyckas :)

    SvaraRadera
  10. Har skickat iväg ett mejl nu och har länkat dig på min blogg. Hoppas på att vinna! :D

    SvaraRadera
  11. Jag har skickat in svar och följer din blogg. Kan tyvärr inte länka eftersom jag inte har en egen blogg.
    Tack för chansen att vinna vackra lack :)
    Sara T

    SvaraRadera
  12. Åh, vad skoj med en "ny" blogg. Välkommen i gänget! Visst är det en himla rolig hobby?!
    Din blogg och jag fyller år på samma dag. :-) Fint datum. Här får du en återkommande besökare till. Vi ses.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika! Ja det är verkligen hur kul som helst, riktigt längtar efter att få komma hem och blogga vissa dagar och funderar konstant på vilket lack jag vill visa er nästa gång :P

      Radera
  13. Nu har jag mailat och tipsat på twitter! Måste säga att du plockat ihop väldigt fina paket!

    SvaraRadera
  14. I sista stund har jag slängt iväg ett mail! ;) Ett litet inlägg på bloggen blev det också. :)
    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  15. Nu har jag svarat på dina frågor via mailen men vill bara tala om att din Giveaway ligger i hö. spalten hos mig!

    Kramis från en Pockethexa som saknar nytt nagellack inför våren...mitt julröda e slut <;-p

    PS;om någon vill ha boktips så kika gärna in hos mig för jag skriver om det när jag inte kämpar med mina naglar som behöver nytt liv! Ses!?DS

    SvaraRadera