onsdag 9 januari 2013

Falskt OPI - Who The Shrek Are You?

Idag står den oäkta varianten av Who The Shrek Are You? på tur för att visa upp sig. Det här lacket är det av mina falska OPI som på olika vis upplevs mest falskt. Dels är det på grund av dess formula men kanske mest för att etiketten under flaskan är felstavad. Istället för Who The Shrek Are You? så står det Who The Shrke Are You? Haha! Vilken miss på annars väldigt välgjorda kopior. Pinsamt nog så måste jag erkänna att jag inte har märkt felstavningen förrän nu. Konstigt hur ögat ser ordet som det borde vara i stället för vad det faktiskt är. 


Något annat som gör att det här lacket upplevs mer falskt än de andra är formulan, det är svårt att få jämnt och borsten är sned och hemsk. Det som däremot förvånar mig med tanke på formulan är att det här är ett av mina falska lack som faktiskt vad det gäller färg påminner mest om den äkta. Lacket har den typiskt snorgröna färgen som jag förknippar med Shrek. Precis som med de två förgående lacken så är det här målat med tre lager. 






2 kommentarer: