onsdag 16 januari 2013

Gigantisk Haul

Det är sådana här inlägg som egentligen är pinsamma att skriva, där jag blottar hur mycket nagellack som dimper ner i min brevlåda. Personalen på mitt postombud måste ju undra vad tusan det är för skum verksamhet jag driver som hämtar ut paket stup i kvarten. Men trots risken att bli tvångsinlagd för nagellacksavgiftning så vill jag ändå visa er de lack som har kommit hem till mig den senaste veckan. Vill också till mitt försvar säga att vissa av de här lacken beställdes för rätt längesen men på grund av bland annat överbelastad julpostgång och helgdagar så har det dröjt innan de kom fram.

OPI - Swimsuit... Nail It! & I'm Not Really a Waitress
I den här söta lilla väskan kom mina OPI-lack
Är bara tvungen att visa er hur snyggt Cirque packar sina lack
Cirque - Cape Liz, Hellebore, Curiosity & Planet Caravan
Cirque - Alter Ego med ring från Arms and Armory
China Glaze - Harvest Moon, Argo & Riveting
China Glaze - Twinkle Lights, Glitter Goblin, Blonde Bombshell
China Glaze - Skate Night, Thunderbird & Drive In
China Glaze - Grape Pop, Four Leaf Clover & Blue Year's Eve
Butter London - Wallis & West End Wonderland
Color Club - Snow-Flakes & Ho-Ho-Holly
Som vanlig får ni hojta till om det är något av lacken som ni vill se på bloggen snart!

8 kommentarer:

  1. Åhå, det är så roligt med paket:) Själv har jag bara fått nagelrelaterade paket det senaste men det finns ett paket från A-England på väg hem till mig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, det är hur kul som helst, om än liiite pinsamt ;)

      Radera
  2. Jag skulle jättegärna vilja se Harvest Moon och Snow Flakes på naglarna snart :D

    //Emma Hå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka fixa det så snart jag bara kan Emma :)

      Radera
  3. Åh, ALTER EGO. Jag vill ha den så myyyyycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en riktig skönhet! Är glad att jag lyckades få tag på den :)

      Radera
  4. Oh vill se Curiosity, var in på deras sida förut o det lacket ser bara för galet snyggt ut! :)

    SvaraRadera
  5. Skate night är ett av de lacken som jag gillar bäst. Hallonrött. <3

    SvaraRadera