onsdag 2 januari 2013

Ginatricot - Deep Sea

Då var 2012 över, året då Nailmanic föddes. Jag hoppas att alla hade en trevlig nyårsafton, det hade jag. Både på jobbet och senare hos några vänner. Idag tänkte jag visa er ett av mina mellandagsreafynd, hjälp vilket ord, nämligen Ginatricots Deep Sea. Det här är det första nagellacket från Ginatricot som jag testar. Det är konstigt egentligen för jag har hört väldigt mycket bra om deras lack och priset är ju överkomligt även vid normalpris då du kan få tre lack för 99 kronor. Inte farligt dyrt alls ju! Speciellt inte om lacken håller bra kvalité vilket de faktiskt verkar göra.


Deep Sea är ett mörkblått lack med ett diskret blått skimmer och tyvärr lyckades inte min kamera fånga upp skimret speciellt bra men det går att skymta det på vissa av bilderna. Formulan var bra om än något tunn vilket gjorde att lacket rann ner under nagelbanden på en del naglar. Men snyggt är det.



Utöver det här lacket så blev det ju sju andra Ginatricot-lack som också fick följa med hem under rea-dagarna, det ska bli spännande att testa de med och se om jag blir lika nöjd med de inköpen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar