fredag 4 januari 2013

Hare Polish - Midsummer's Midnight

Jag äger bara två Hare Polish men jag älskar dem båda två! Jag har visat Rad Cloud tidigare och nu är det dags för mitt andra Hare-lack, Midsummer's Midnight. Jag väntade länge innan jag lyckades få tag på det här lacket eftersom det hela tiden tog slut på ett ögonblick, men tillslut hade jag tur och lyckades klicka hem ett.


Midsummer's Midnight är ett glitterlack med hexagon-glitter i grönt och rosa samt kvadratiskt glitter i blått och lila, allt i en svart bas. Dessutom finns det mikroglitter i rosa och grönt. Den svarta basen är väldigt tunn och blir därför inte opakt trots tre lager och nästa gång jag använder det så kommer jag definitivt att ha ett svart lack under först. För glittret är inte svårt att få upp och det borde då räcka med max två lager.




Jag har inget annat lack som ens påminner om detta i min samling trots en hel del glitterlack med svart bas. Så för mig är det här unikt och jag gillar det som sagt, vet inte om det får mig att tänka så mycket midsommar dock.




2 kommentarer:

  1. Ett väldigt fint lack är det. Borde försöka att klicka hem endel Hare lack känner jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska :) Hare har hur fina lack som helst, tror inte att du kommer bli besviken.

      Radera