torsdag 3 januari 2013

Color Club - Berry and Bright

Color Clubs julkollektion i år, eller vänta lite förra året blir det ju nu, hette Winter Affair och jag började med att bara köpa ett par ur kollektionen men det slutade sedan med att allihopa kom hem till mig. För den här kollektionen är fin och Color Club har verkligen lyckats få en bra blandning av lack. Berry and Bright var ett av de lacken som följde med i första svängen.


Det här är ett djuprött foillack och det är faktiskt riktigt, riktigt snyggt. Jag börjar verkligen fastna mer och mer för rött nu och det är sällan jag känner mig obekväm i röda lack så som jag gjorde tidigare. Formulan var hyfsad, lacket var lite för tjockt och trögt för min smak och jag upplevde det därför även lite svårlackat. Men det kan säkert bli bra mycket bättre om jag tunnar ut det lite.




Har ni någon favorit ur Winter Affair-kollektionen?





1 kommentar:

  1. Jag ångrar att jag inte köpte det här, det ser fantastiskt ut på alla swatches. Det blir nog till att klicka hem den så småningom alltså.

    SvaraRadera