tisdag 9 juli 2013

NCLA - Tennis Anyone?

Så här långt har jag visat er hälften av de NCLA-lack jag köpte från Nailmail och jag tänkte fortsätta med den andra halvan också, eller i alla fall ett av dem. Jag vet att flera av er var sugna på att få se swatches av Tennis Anyone? och jag är ledsen att ni har behövt vänta så här länge. Men den som väntar på något gott...

This far I have shown you half of the NCLA polishes I bought from Nailmail and I thought that I should carry on with the other half, or at least one of them. I know that a lot of you wanted to see swatches of Tennis Anyone? and I'm sorry that you've had to wait this long.


Tennis Anyone? är ett urläckert pastellgult krämlack. Jag avgudar det här lacket, det är så jäkla snyggt och passar perfekt nu i sommar. Speciellt på solbruna händer så det är ju synd att jag inte blir brun men men, det är inte fult på mina händer för det som tur är. 

Tennis Anyonr? is a extremly hot pastel yellow creme. I adore this polish, it's so damn gorgeous and perfect for the summer. Especially on suntanned hands so too bad that I don't get tanned but luckely it doesn't look bad on my hands anyway.



Precis som med de flesta gula lacken så krävs det många lager för att lacket ska bli jämnt och inte strimmigt. Tre lager kräver det här och jag tycker faktiskt att det är ganska smärtfritt, speciellt med tanke på hur snyggt lacket är.

Just like with most yellow polishes it takes a lot of coats to get the polish even and not streaky. Three coats is enough to make this polish smooth and I actually don't think that's so bad, especially considering how gorgeous this polish is.


2 kommentarer:

  1. Yes, definitely, I'm up for a game of this bauty - it's on my wish list and has been a while - love it!

    SvaraRadera