måndag 8 juli 2013

Nail Art Giveaway!

Nail Art Giveaway!
Open internationally

Ett intresse som jag aldrig hade funnit om det inte var för er och den här bloggen är nail art. Jag hade som mest kanske gjort ett par prickar på naglarna tidigare och kanske en rand eller två men tack vare att nagellacksbloggvärlden öppnade upp sig för mig så har jag insett att det finns oändliga möjligheter med nail art och jag har upptäckt ett nytt intresse som jag bara älskar. För även om det är pilligt och svårt ibland så är det otroligt rogivande att sitta och måla rävar på naglarna eller vad det nu kan vara för design.

One interest that I never would have discover if it wasn't for you and this blog is nail art. I had maybe done a few dots on my nails before, maybe even a stripe or two but thanks to the world of nailbloggers I have realized that there are endless possibilites with nail art and I have found a new interest that I simply love. Because even if it is finically and hard sometimes it's also very soothing to sit down and paint foxes on your nails or whatever design you choose to do.

Så för att dela med mig av mitt nyfunna intresse så har jag ordnat ihop en liten hög med olika redskap och accessoarer som behövs för nail art och jag tänkte ordna en liten giveaway där ni har chansen att få hem detta paket. I paketet ingår:

¤ 1 set med nail art penslar
¤ 1 set med dotting tools
¤ 1 set Nail Wraps
¤ 10 st stämpelplattor
¤ 1 stämpeldyna med skrapa
¤ 2 st lack för stämpling
¤ 10 st striping tejp
¤ 1 palett för nagellack eller akrylfärg
¤ ca 30 st fimostavar
¤ en massa olika strass, kedjor, nitar och kaviarpärlor. 

To share my newfound interest with you I have collected a small stash with different tools and accessories that are needed for nail art and I thought that I would make a giveaway were you have the opportunity to get this package. It contains:

¤ 1 set of nail art brushes
¤ 1 set of dotting tools
¤ 1 set of Nail Wraps
¤ 10 stamping plates
¤ 1 stamping tool with scraper
¤ 2 stamping polishes
¤ 10 pieces of striping tape
¤ 1 pallet for polish or acrylic paint
¤ about 30 fimo sticks
¤ a lot of different rheinstones, chains, studs and caviar beads.


Reglerna för att delta är enkla
1. Skicka ett mail till nailmanic@gmail.com där du besvarar följande frågor:
¤ Vad skulle du vilja se mer eller mindre av på Nailmanic?
¤ Vilken är din favorit-nail art som du brukar göra eller som du önskar att du kunde göra?
2. Länka till min giveaway och få en extra chans till att kamma hem vinsten 
(Glöm inte att skicka med en länk till eran länkning i mailet)
Detta är inget måste för att delta utan helt valfritt, jag vet ju att alla som läser min blogg inte har en egen eller vill länka. Det går också bra att länka via sociala medier.

Du har till måndagen den 22 juli kl. 23:59 på dig att delta. 
Vinnaren kommer att dras ur en hatt dagen efter.

The rules to participate are simple
1. Send an email to nailmanic@gmail.com where you answer following questions:
¤ What would you like to see more or less of at Nailmanic?
¤ What is your favorite nail art that you do or wish you could do?
2. Share my giveaway with your friends and get an extra shot at winning the price
(Don't forget to send me a link of your link)
This is not a must to enter the giveaway, I know that not everyone who reads my blog have a own one or want to link. It is also okey to link through social medias.

You have until Monday the 22nd July, 11:59 pm CEST to participate.
The winner will be pulled  from a hat the day after.

Good Luck!
I can't wait to get your answers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar