måndag 8 juli 2013

Blå Måndag: Isadora - Bel-Air Blue

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger hur imponerad jag är av Isadoras nagellack det här året. De har verkligen släppt hur många högpigmenterade nagellack som helst i de mest otroliga färgerna. Det är helt enkelt omöjligt att motstå dem hur strikt köpstopp jag än har.

I can't tell you enough how impressed I am by Isadora's nail polish this year. They really have released a lot of high pigmented polishes in the most amazing colors. They are impossible to resist no matter how much of a buy break I am on.


Bel-Air Blue är egentligen inget nytt lack utan det har funnits i flera år men återsläpptes i sommar och vad tacksam jag är för det, annars kunde jag ha missat den här snyggingen. 

To be honest Bel-Air Blue isn't a new polish and it has actually been around for years but it was re-released this summer and how greatful am I? I would have missed this beauty otherwise.





Det räcker nästintill med ett lager men om man vill ha lacket riktigt jämnt och snyggt så är det nog en fördel att ta två. Det torkar snabbt som Isadora ofta gör så ett lager extra spelar inte den minsta roll för tiden du får lägga på att måla naglarna.

It's almost enough with one coat but if you want the polish to be really smooth and even you probably should go for two. It dries fast as Isadora often do so an extra coat doesn't matter when it comes to the time you have to put on making your mani.



I vanlig ordning så ska ni kika in hos Linda för att se fler fina blåa lack.

As usual you should go have a look at Linda's to see more beautiful blue polishes.

4 kommentarer:

  1. Underbar sommarfärg som påminner mig lite om Zoya Robyn.

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken härlig blå. En perfekt sommarfärg. Jag måste skaffa fler Isadora, men har lsvårt för det dyra ml priset.

    SvaraRadera
  3. Underbar sommarblå nyans. IsaDora gör väldigt bra lack faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  4. Kjempefin blåfarge :D

    SvaraRadera