tisdag 7 maj 2013

I'm back!

Har ni saknat mig? Jösses, vad jag har saknat er i alla fall. Att göra om inställningarna på systemkameran jag fick låna visade sig vara svårare än vad jag trodde, helt omöjligt mer eller mindre, och eftersom jag inte vill visa er suddiga bilder så har bloggen haft ett betydligt mycket längre uppehåll än vad jag hade tänkt. Men nu har jag fått tillbaka min ordinarie kamera och det riktigt kliar i fingrarna för att få komma igång och blogga igen. Så vi kör på ett inlägg direkt eller vad säger ni?

Translation: Have you missed me? I have missed you! To change the settings on the system camera I borrowed turned out to be much more difficult than I thought, impossible really, and since I didn't want to show you blurry pictures my blog has had a much longer break than I planned. But now I got my regular camera again and I'm so excited to start bloging again. So lets start with a post right away or what do you say?

4 kommentarer: