tisdag 18 december 2012

NOTD: Orly - Torrid

Jag är så kär! Inte i någon kille tyvärr även om det hade varit trevligt men i detta fantastiska nagellack. Jag har varit sjukt sugen på Torrid ända sedan jag såg det hos Nailtastic för nästan en månad sen. Jag har nämnt tidigare att jag inte har varit speciellt förtjust i röda lack men det här var ett rött lack som jag bara var tvungen att ha. Sagt och gjort, en beställning lades på Ebay och sen har väntan varit lång vill jag lova. Men nu finns det här tillsammans med två andra lack ur kollektionen Naughty Or Nice som kommer dyka upp på bloggen de med så småningom. Jag valde att använda min äldsta kamera till de här bilderna för av någon anledning så fångar den upp röd färg bättre än min nya nya kamera. Bilderna blir lite mindre skarpa bara men ni får i alla fall en mer sann uppfattning av färgen. Sista bilden tycker jag nog stämmer bäst in på hur färgen ser ut i verkligheten även om kvalitén på bilden är hemsk.


Torrid är ett rött shimmerlack och även om formulan är något tunn och rinnig så är det här lacket bara så bra.  Det har en snygg djup röd färg med ett fantastiskt fint skimmer och det här lacket är verkligen gjort för att höra hemma i en julkollektion. Eftersom formulan är tunn så valde jag tre lager och det behövs för att få till rätt röd färg.



Jag tänker faktiskt inte säga så mycket mer utan låta bilderna tala istället.









1 kommentar: