måndag 31 december 2012

Mina bloggmål 2013

Jag är inte så mycket för att göra nyårslöften för jag vet av erfarenhet att jag är sjukt dålig på att hålla dem. Men jag tänkte att jag skulle göra en lista på vad jag önskar med bloggen och mitt nagellacksintresse under 2013, om jag har några mål och vad jag hoppas kommer att hända. Mål känns inte lika hårda som löften, ett löfte är något du måste fixa medan ett mål är något som du strävar efter att klara av. Förstår ni hur jag tänker?

Så här kommer då mina mål för 2013

  • Fortsätta blogga kontinuerligt!
    Bloggen är ju än så länge bara ett litet barn men mitt mål och mina förhoppningar är ju så klart att den ska leva vidare i flera år och då måste jag självklart fortsätta skriva. Än så länge ser jag inga beskymmer med den här punkten, jag är stolt över mitt lacknörderi, över min blogg och jag älskar verkligen allt som har med bloggen att göra.

  • Förbättra mina swatches och min fotograferingDet här är en punkt som jag tänker mig kommer bli bättre allteftersom. Jag behöver bli bättre på att lacka snyggt och där finns det ju inget mer än träning som fungerar. Sen vill jag också bli bättre på att ta snygga kort på mina manikyrer. Där kanske det krävs lite mer och vi får se vad jag hittar på under 2013 för att visa er bättre bilder. Skulle nog till exempel behöva sätta mig in mer i bildredigering.

  • Vårda mina naglar på bästa möjliga sätt
    Det här är något som jag redan har blivit mycket bättre på. Jag har börjat smörja in naglarna mer regelbundet med olja och diverse krämer, jag diskar numer alltid med diskhandskar, jag filar i stället för klipper med nagelsax och så vidare. Men som med alla saker så kan man självklart bli ännu bättre och det tänker jag bli!

  • Få mer läsare till bloggen
    Som jag tror att jag har nämnt någon gång tidigare så skriver jag bloggen mycket för min egna skull men det är självklart kul att veta att andra läser och uppskattar det jag gör. Jag är redan förundrad över att så pass många faktiskt läser min blogg, jag har fått betydligt mycket mer läsare på de här dryga två månaderna än vad jag trodde var möjligt. Jag tänker fortsätta att förbättra bloggen, hålla den intressant och på så sätt förhoppningsvis fånga intresset hos ännu fler.

  • Komma på en bättre förvaringsmetod till alla mina nagellack
    Just nu står alla mina lack på två hyllor i mitt vitrinskåp, det är praktiskt för jag har överblick över alla lacken men det börjar att bli fullt där nu och det ger en ganska stökig känsla. Planen är att skaffa en Helmer eller två och organisera in lacken i dess lådor. Förhoppningsvis blir det en bättre lösning än den jag har nu.

Jag tror att jag stannar där faktiskt, det är mycket möjligt att jag kommer på fler mål under årets gång men dessa får stå som huvudmål. Har ni några mål eller nyårslöften inför det kommande året?

1 kommentar:

  1. Jag avlägger inte heller några nyårslöften, på tok för dålig karraktär för det;) personliga önskemål om det bya året har jag govetvis men för bloggen ser det ut ungefär som dig. Fortsätta utvecklas, förbättrad teknik i många områden och fortsätta försöka vara intressant för mina läsare.

    SvaraRadera