fredag 21 december 2012

Jade - Magia Negra

Idag är det holofredag och även om det är med ett sent inlägg idag så tänkte jag ändå vara med. Nu under jultiden kommer det nog att vara lite si och så med blogginlägg. Jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt men jag vill också kunna ta det lugnt över helgerna. Så vi får se hur det blir helt enkelt.

Holofredag alltså. Jag tänkte bidrag med det finaste hololacket jag har i min samling, nämligen Jades Magia Negra. Jag älskar det här lacket. Det är så fint och gör fantastiska regnbågar.



Lacket täcker helt på två lager och är lättlackat. Det finns inte mycket att anmärka på vad det gäller Jade. Brasilianerna vet helt klart vad de håller på med och speciellt när det kommer till hololack! 




1 kommentar:

  1. Nice post dear :)

    Join Jewelry Giveaway on my blog :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/12/giveaway-vii.html

    SvaraRadera