måndag 24 december 2012

God Jul allesammans!

Då var julafton här, hjälp vad fort det här halvåret har gått. Det känns som att det var första advent för bara ett par dagar sedan. För mig handlar julen mycket om tradition, jag tycker att det ska vara på ett speciellt sätt och tycker att det finns vissa färger som därför hör julen till. I mitt hem är de vitt och silver men på mina naglar är det rött och guld. Jag har idag valt att göra en favorit i repris fast med andra färger. Den här manikyren är så enkel att göra men blir så snygg!


Jag valde att använda mig av två OPI-lack i färgerna The Spy Who Loved Me och Goldeneye. Båda lacken är från OPI's julkollektion Skyfall. Visst blev det tjusigt?




Med dessa bilder vill jag dela med mig en liten del av min jul samt önska alla er andra en fantastisk julafton med era nära och kära.


1 kommentar:

  1. Ha ha, din text på god jul är i exakt samma teckensnitt som den text jag försökte kopiera till senaste NailArt Sunday. Det tyckte jag var lite roligt:)
    Manikyren var fin och färgerna är ju jul.

    SvaraRadera