måndag 12 november 2012

D: KBShimmer - Diva

Jag vill börja med att varna för den sämsta städningen någonsin, var extremt stressad när jag tog de här bilderna. Ni får ursäkta och titta lite mellan fingrarna den här gången. Idag är det dags för ett av mina fåtal KBShimmer. Det här lacket heter Diva och här snackar vi glitterlack. Det här lacket är bokstavligen talat fullproppat med glitter. Det här är det första indielacket jag testar och jag kan inte annat än älska det. Det har verkligen det som jag älskar i ett nagellack, lila färg och massa glitter.


Jag kan se holografiskt hexagonglitter i i alla fall tre olika storlekar samt mindre runt glitter, även det holografiskt. Dessa glitter ger nagellacket ett fantastiskt djup och självklart även en massa lyster. Ni kommer märka i och med den här bloggen att jag har en stor kärlek för glitterlack och det här är inget undantag.


Formulan går inte heller att klaga på, den är lagom tjock och det är inte alls svårt att fördela glittret. På bilderna är det tre lager lack men som i de flesta fall hade man klarat sig bra med två. Eftersom detta är mer av ett jellylack så får man leva med lite VNL men när lacket är så här vackert så tycker jag inte att det gör ett dugg.


Har ni några KBShimmer-lack, i så fall vilka och vad tycker ni om dem? Så här långt med mitt första så är jag mer än nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar